Wnętrza

Organizacja przestrzeni w domowym biurze – sprawdzone sposoby

• Zakładki: 50


Praca zdalna ma swoje zalety, ale i wady. Nie tracisz czasu na dojazdy, omijają Cię poranne korki, jednak praca z domu wymaga dobrej organizacji, która ułatwi działanie. Dobrze zorganizowana przestrzeń Waszego home office pozwala lepiej oddzielić przestrzeń domową od biurowej (co przekłada się na lepszą równowagę praca-życie), zachować porządek, a także pracować efektywniej. Dziś podpowiemy Wam proste rozwiązania do domowego biura.

Organizer ścienny na wszelkie drobiazgi

Borykasz się z mnóstwem dokumentów, drobnych karteczek, długopisów, zakreślaczy, a także innych biurowych akcesoriów, które towarzyszą Ci w codziennej pracy? Warto je uporządkować, tak by jednocześnie były pod ręką, ale nie rozrzucone chaotycznie na biurku. Funkcjonalnym i jednocześnie efektownym rozwiązaniem jest organizer ścienny. Wykonany jest z filcu z nadrukiem, więc jest bardzo trwały, a do tego świetnie się prezentuje – wzór drewna, czy muru z cegieł doskonale prezentuje się w nowoczesnym wnętrzu. Kieszenie o różnej wielkości są niezwykle praktyczne i umożliwiają jeszcze lepsze zorganizowanie przestrzeni. Organizer jest zawieszany na ścianie, więc sprawdzi się także w niewielkich przestrzeniach. Bałagan ujarzmiony i to w stylowy sposób!

Artykuł powstał przy współpracy z Bertoni Home

Foto: Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
142 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *