Obsługa procesu płatności w firmie deweloperskiej a zaawansowany system CRM dla deweloperów
Procesy towarzyszące sprzedaży nieruchomości są złożone i wymagają koordynacji oraz współpracy poszczególnych działów firmy deweloperskiej. Aby zapewnić ich sprawną realizację, niezbędne jest wsparcie ze strony nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Jednym z nich jest zaawansowany system CRM dla deweloperów, który oferuje funkcje dostosowane do specyfiki branży nieruchomości. Optymalizacja i częściowe automatyzacje dotyczą całego procesu sprzedażowego. Od pozyskiwania zapytań do obsługi posprzedażowej, a w tym również rozliczenia i płatności.
Jak zarządzać płatnościami w CRM-ie dla deweloperów?
Obsługa procesu płatności i rozliczeń z klientami wymaga dokładności, odpowiedniego nadzoru i jest związana z licznymi wymaganiami formalno-organizacyjnymi. Znaczącym ułatwieniem w zarządzaniu tym procesem jest system CRM dla deweloperów. System voxCRM został zaprojektowany z myślą o potrzebach branży deweloperskiej, a funkcje, które oferuje, są odpowiednio dostosowane do specyfiki procesów biznesowych.
Jakie funkcje dla działu księgowości oferuje system CRM voxDeveloper?
- Integracja z programami księgowymi.
- Generowania transz na podstawie harmonogramu budowy.
- Import wpłat klientów na rachunki powiernicze i środków zwolnionych za pośrednictwem wyciągów bankowych.
- Rozliczanie powierzchni nieruchomości na umowie.
- Generowanie harmonogramu płatności na podstawie szablonów.
- Naliczanie odsetek.
- Wystawienie faktur oraz ich eksport w formacie PDF lub XML.
- Automatyczne powiadomienia klientów o zbliżającym się terminie płatności.
- Integracja z Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym.
Dzięki tym funkcjonalnościom możliwe jest sprawniejsze zarządzanie płatnościami, ich optymalizacja oraz częściowa automatyzacja. W połączeniu z innymi aspektami systemu voxCRM staje się kompleksowym narzędziem dla firm deweloperskich. Dzięki niemu przedsiębiorstwa mogą efektywnie zarządzać swoimi procesami biznesowymi, co przekłada się na zwiększenie zysków firmy oraz satysfakcję klientów.
Fot. Shutterstock.